ekonomijobb.se

Vill du jobba inom HR med fokus på rekryteringsbiten? Vi på Tavana letar just nu efter vår nästa HR stjärna åt kunds räkning. Du kommer att jobba som HR- administratör hos vår kund som är ett stort och snabbväxande företag. Det kommer att finnas gott om utvecklingsmöjligheter samt varierande och spännande arbetsuppgifter!

ARBETSUPPGIFTER:

I din roll arbetar du huvudsakligen med löpande HR-administration med fokus på rekrytering. I nära samverkan med övriga nyckelpersoner på företaget. Detta görs genom att koordinera såväl operativt som strategiskt i hela processen, vilket bland annat innebär att planera och sätta tidsplan för rekryteringar, stötta i framtagning av kravprofil och annons samt ansvara för att identifiera rätt annonseringskanaler.

Rollen är varierande och kommer att ge dig goda kunskaper om rekrytering och viss inblick i andra HR-relaterade arbetsuppgifter.

VEM SÖKER VI?

Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område alternativt motsvarande kompetens förvärvad genom arbetslivserfarenhet, kombinerat med erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Har du erfarenhet av rekryteringsadministration är det meriterande. För tjänsten krävs att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt har goda kunskaper i MS Office.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är en duktig administratör samtidigt som du har ett konsultativt arbetssätt och är bra på att skapa goda relationer. Du har god förmåga att hitta balans mellan att ge bra service och att vara en specialistresurs. Vi ser också att du tycker om att arbeta i en roll som stundtals är självständig och stundtals mer samarbetsbetonad. För att lyckas i rollen är du noggrann och har en god struktur i ditt arbete. Samtidigt är du flexibel och har förmågan att prioritera arbetet på ett effektivt sätt för att kunna möta förändrade behov i verksamheten. Vidare är du välformulerad i både tal och skrift och säkerställer att budskap når fram på ett tydligt sätt. 

VILKA ÄR VI PÅ TAVANA?

På Tavana strävar vi ständigt efter att hjälpa våra kunder och konsulter att bli framgångsrika. Som anställd är du vår högsta prioritet och när du behöver oss kommer vi att vara där för dig. Vi tar dig under våra vingar och ser till att du har de verktyg samt stöd som du behöver för att lyckas. Dina synpunkter värdesätts och för att hålla oss i framkant är du aktiv i Tavanas affärsutveckling och tillsammans skapar vi erbjudanden till marknaden.

Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Som konsult omfattas du av försäkringar, företagshälsovård, friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För oss är det viktigt att vår personal är välmående och vi samordnar därför roliga aktiviteter tillsammans minst en gång varje månad.

Tavana levererar en bred bas av tjänster och kompetenser inom IT/Teknik-konsult- och specialistmarknaden. Vår verksamhet har sin grund i våra värderingar och våra tjänster präglas av snabbhet, enkelhet och kvalitet. Våra medarbetare levererar en bättre IT-upplevelse till våra kunders verksamheter i över 73 länder med deras 360 000 medarbetare.

Det ska vara enkelt att jobba med oss. Långsiktighet i relationer är en av våra styrkor, liksom hög servicekänsla och kvalitetssäkring i alla led.

LÅTER DET INTRESSANT?

Då välkomnar vi dig att ansöka till oss så snart som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande.

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller HR rollen så är du välkommen att skicka mail till info@tavana.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Vill du jobba som HR-Administratör?

Företag Tavana IT AB
Ort
Utgår

2019-08-14

Ansök nu

Dela detta jobb