ekonomijobb.se

Supportchef

Företag Hoist Group
Ort
Kategorier
Utgår

2020-01-31

Ansök nu

Supportchef

Hoist Group is an international, customer-driven, entrepreneurial company offering innovative hospitality solutions to thousands of hotels across EMEA. We have over 20 years of proven hospitality experience and our focus is always on helping our customers deliver a great guest experience. We are proud to be working with both smaller independent hotels as well as leading international chains and we are constantly striving to drive growth for our customers. We dare to challenge the market and are always at the forefront of hospitality technology offering turnkey solutions for our customers. We are 500 dedicated colleagues in 18+ countries and our turnover is 134 MEUR

Plats

Stockholm

Sista ansökningsdag

2020-01-31

Hoist Group söker en supportchef till våra affärsområde locks (hotellås), bokningssystem, TV och IT. Som Supportchef kommer du att leda vår supportorganisation som förnärvarande består av 5st medarbetare. Ditt uppdrag kommer att vara resurskoordinering/planering, personalutveckling, processer/rutiner för att säkerställa leveransen för våra affärsområden. Som supportchef hos oss kommer du få chansen att utveckla dig själv samt påverka hur vi driver vår support. Ditt team består av mycket kompetenta, lösningsorienterade medarbetare med ambition att uppnå nöjda kunder.

Tjänsten består huvudsakligen av att:

  • Resursplanera medarbetare
  • Uppföljning av ärenden gentemot kund
  • Driva eskaleringen gentemot vår utveckling
  • Kontinuerligt följa upp ”nöjd kundindex” för att kvalitetssäkra hög kundnöjdhet och långvariga kundrelationer.
  • Administrera och följa upp lönsamheten av supporten i vårt ärendehanteringssystem.
  • Fakturering och tidsattestering.
  • Löpande interna möten med säljavdelningen och projektavdelningen

Resor i Sverige kan förekomma. Du rapporterar till ISS Manager.

Vi söker dig som har

  • Minst 5 års erfarenhet av att driva supportavdelning.
  • Erfarenhet av personalledning.
  • ITIL utbildning och/eller arbetserfarenhet av ITIL.
  • Har god förståelse för ekonomi och redovisning.
  • Kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.

Meriterande om du har

  • Erfarenhet från hotellbranschen
  • IT kunskap
  • Utbildningserfarenhet

Som person 

är du van att arbeta med många projekt igång samtidigt då tempot hos oss är högt. För oss är det viktigt att du har god förmåga att kunna kommunicera med såväl kunder som säljare och tekniker internt. Till ditt sätt är du social, energifull samt lösningsorienterad och systematisk.

Vårt erbjudande   

Vi erbjuder dig ett utvecklande och varierande arbete, på ett i sin bransch, ledande företag. Vi verkar i en internationell miljö och har 18 kontor runt om i EMEA. Vi erbjuder ett komplett erbjudande till våra kunder med målet att de ska vara 100 % nöjda. Vi är engagerade, innovativa och drivs av utveckling. Vi främjar intern rörlighet och karriär inom bolaget och har många anställda som arbetat inom företaget länge och utvecklats under vår expansiva resa! För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet!

Vi har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och förmåner via Benify samt kontorsmassage/naprapati.

Start: Så snart som möjligt

Omfattning: Heltid, tillsvidare.

Placering: Stockholm (Solna strand)

Kontakt: Mats Håkansson (ISS manager) 08 555 686 42

 

 

Dela detta jobb

Supportchef

Hoist Group