ekonomijobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Ekonomijobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.

Supply Chain Campaign Administrator

Företag Jula AB
Ort
Utgår

2022-12-11

Ansök nu

Supply Chain Campaign Administrator

Jula erbjuder händiga människor ett brett och noga utvalt sortiment av produkter för hemmet, trädgården och fritiden till låga priser. Vi vill motivera människor att själva förenkla sin vardag och skapa sig ett aktivt och roligt liv. Jula finns idag i Sverige, Norge och Polen. Julas omsättning 2020 var 8,9 miljarder SEK.

På Supply Chain -avdelningen ansvarar vi för att ha en effektiv och kvalitativ logistikprocess för Jula. Målsättningen är att skapa en logistikprocess med hög kvalitet för varuflöde från leverantör till varuhus på Julas samtliga marknader. I avdelningens ansvar ligger även att säkerställa ett väl fungerande samarbete med övriga centrala funktioner och säljbolag, samt en väl fungerande relation till Julas leverantörer. Vi behöver förstärka upp vårt team och söker därför en Campaign Administrator till Supply Chain.

Det här gör man som Supply Chain Campaign Administrator

Dina huvudsakliga uppgifter är att koordinera Julas kampanjer internt på Supply Chain och administrera dessa, både i vårt varuförsörjningssystem Relex och i kampanjunderlag samt göra logistikkontroller. Du kommer tillhöra en liten grupp som arbetar mycket tillsammans och har fokus på ständigt förbättringsarbete.

Det här är din bakgrund och dina erfarenheter

Vi söker dig som har gymnasial utbildning. Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och/eller utbildning inom logistik är meriterande. Vidare behärskar du svenska och engelska väl, både i tal och skrift, samt har grundläggande Excelkunskaper. Erfarenhet inom Julas kampanjprocess är meriterande.

Det här är du som person

Som person är du prestigelös och lyhörd och trivs i en roll där du har flera interna kontaktytor. Du är initiativrik och har lätt att se vad som behöver prioriteras då du är van att hantera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Du har lätt för att knyta kontakter och förstår vikten av en god kommunikation. Du är strukturerad, gillar att jobba självständigt och utför ditt arbete med god kvalitet. För att trivas hos oss är det viktigt att du gillar varierande arbetsuppgifter och är nyfiken och flexibel. Vi tror att du kan bidra med fokus på proaktivt arbete och att hjälpa oss hitta utveckling och förbättringar i våra processer. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper

Bra att veta

Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid fram till våren med start efter överenskommelse, placering är på Julas huvudkontor i Skara. Vi  har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Teamleader Eva-Marie Ulinder på telnr: 0511-688 44.Om du tycker att du passar in på beskrivningen ovan tveka då inte att söka direkt då vi kommer hålla intervjuer löpande.

Dela detta jobb

Supply Chain Campaign Administrator

Jula AB