ekonomijobb.se

Personaladministratör & Ekonomiassistent

Företag Yobber AB
Ort
Utgår

2021-06-20

Ansök nu

Personaladministratör & Ekonomiassistent

I rollen som personaladministratör & ekonomiassistent kan du förvänta dig att arbeta brett och med många varierande uppgifter. Primärt så jobbar du med schemaläggning, lösa frånvaro, fakturering och andra förekommande administrationsuppgifter samt assistera HR-chef.

Du kan förvänta dig att ingen dag är den andra lik. Tjänsten innebär tidvis att det är ett högt tempo, vilket sätter krav på att du är bra på att organisera dig och planera din tid väl.

Tjänsten är på 100%

Villkor
Vi söker vi dig som är lösningsorienterad och tycker om att ha många bollar i luften samtidigt. Du är flexibel och gillar ordningar och reda. Du ska vara en lagspelare och är duktig på att driva och vårda bra relationer till våra medarbetare och kunder.
Som person är du mycket utåtriktad, ordningsam och tar ett mycket eget ansvar, med en mycket positiv grundinställning. Din arbetsglädje smittar av sig och du är duktig på att bygga upp en härlig teamkänsla.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av tidigare administrativa arbetsuppgifter som inkluderar ekonomi. Du har tidigare erfarenhet av att arbete med schemaläggning. Du bör ha mycket god datavana.

- Krav på minst gymnasieexamen
- Mycket goda kunskaper inom Microsoft Office
- Meriterande om du jobbat i SoftOne som schemaprogram eller liknande

Tillträdande av tjänst: 16 augusti 2021
Sista ansökningsdag 24 juni 2021
Heltid

Vid frågor kring tjänsten kontakta Sofia Hauge HR-chef:
0510-820 86
sofia.hauge@kvantum.ica.se

Intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan!

Dela detta jobb

Personaladministratör & Ekonomiassistent

Yobber AB