ekonomijobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Ekonomijobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.

Order- och Inköpsadministratör till familjärt bolag i Sollentuna

Företag Academic Work
Ort
Utgår

2022-06-10

Ansök nu

Order- och Inköpsadministratör till familjärt bolag i Sollentuna

Har du erfarenhet inom order- och inköpsadministration? Vill du jobba på ett familjärt bolag med fin sammanhållning? Vi på Academic Work söker nu dig som vill jobba i en självständig roll med goda utvecklingsmöjligheter. Urval sker löpande så ansök redan idag!

Om tjänsten

Intercut Sverige grundades 1988 och är ett framgångsrikt agenturföretag som erbjuder världsledande plåtbearbetningsmaskiner för små och stora verkstäder. De hjälper sina kunder även efter köpet med underhåll och service av maskiner. Du erbjuds en plats i ett företag med ett ambitiöst gäng som ger allt för att leverera snabb och exakt hjälp till deras kunder. De har korta beslutsvägar och alla medarbetare arbetar tätt ihop samt efter principen frihet under ansvar. De är nu i behov av en ny kollega som täcker upp i teamet inledningsvis som ett vikariat men med goda möjligheter för en mer långsiktig anställning direkt hos Intercut.

Detta är ett konsultuppdrag genom Academic Work. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

I rollen som order- och inköpsadministartör arbetar du brett med administration i en självständig roll men med god stöttning av kollegor. Mer konkret kommer dina uppgifter se ut som följande:

  • Ordermottagning från deras kunder i hela Sverige.

  • Inköp från ett 20-tal utländska fabriker.

  • Leveransbevakning.

  • Arbete med kalkyler och prislistor.

Vi söker dig som

  • Har minimum 2 års arbetslivserfarenhet av inköp/orderhantering förslagsvis i en roll som inköpsadministration, orderadministratör eller som leveranshanterare.

  • Är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.

  • Är tillgänglig för arbete på heltid under perioden omgående tom vecka 28.

Det är inget krav för tjänsten men anses meriterande om du:

  • Har språkkunskaper i tyska.

  • Tidigare har arbetat i systemen Visma och SoftNote.

Övrig information

  • Start- omgående tom vecka 28.

  • Omfattning- Heltid, visstidsanställning med goda möjligheter till överrekrytering.

  • Placering- Sollentuna.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Läs mer om Intercut på deras Hemsida.

 

Dela detta jobb

Order- och Inköpsadministratör till familjärt bolag i Sollentuna

Academic Work