ekonomijobb.se

Nu söker vi en löneadministratör till vår kund i Stockholm. Vår kund är en bank och du kommer att tjänstgöra som löneadministratör. Tjänsten är ett konsultuppdrag på sex månader, initialt, med beräknad start den 1 september. Tjänsten är beräknad att uppgå till en tjänstgöringsgrad om ca 60%.

Arbetsuppgifter:

Som löneadministratör hos vår kund kommer dina primära arbetsuppgifter vara registrering och filhantering till och från Hogia Lön Plus. I din roll har du ett nära samarbete med HR och Finance/Accounting, och en stor del av arbetet innebär även informations- och kunskapsdelning med anställda och chefer. Du är delaktig i hela löneprocessen och arbetar även med övriga vanligt förekommande uppgifter inom löneadministration.

Vem är du?

Vi söker dig som har ca 3 års erfarenhet i en roll som löneadministratör. Du är serviceminded och gillar människor, samt har ett stort intresse för siffror. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Vi tror att du som söker starkt prioriterar struktur, planerar arbete i förväg, och organiserar och prioriterar aktiviteter effektivt. Du sätter själv upp och håller deadlines.

Har du erfarenhet av Hogia Lön Plus sedan tidigare, så är det meriterande.

Löneadministratör på deltid till bank i Stockholm

Företag Brightby
Ort
Utgår

2019-07-28

Ansök nu

Dela detta jobb