ekonomijobb.se

Logo

Hyresadministratör till företag i city

Företag Jurek Bemanning
Ort
Kategorier
Utgår

2019-12-26

Ansök nu

Hyresadministratör till företag i city

Har du erfarenhet inom hyresadministration och ett stort intresse för fastighetsbranschen? Är du en strukturerad och engagerad person - som drivs av att utvecklas? Letar du efter en familjär arbetsplats - där alla arbetar tillsammans får att nå gemensamma mål? Då kan det vara dig vi söker!

Arbetsbeskrivning
I rollen som hyresadministratör kommer du att ansvara för koncernens hyresadministration. Du kommer att vara kontaktperson gentemot hyresgäster i hyresbetalningsärenden samt ha löpande kontakt med inkassobolag.

I arbetet ingår avisering av hyror, OCR inläsningar, registervård i fastighetssystemet, kvalitetssäkring, fastighetsmoms och indexuppräkningar. Du kommer även att hantera hyresredovisning, ta fram rapporter samt ha kontakten med SCB gällande uthyrning.

Vidare kommer du att hantera företagets leverantörsreskontra, och verka för att utveckla och förbättra processen. Scanningen av fakturor är outsourcad men du kommer att säkerställa attestflödet, hantera kontering och verifiera leverantörsfakturor. Du kommer även att hantera löpande redovisning, balansavstämningar samt assistera inför kvartals- och årsbokslut.

Din profil
Vi söker dig som har ett lösningsorienterat förhållningssätt, och vill utvecklas i din yrkesroll. Du är engagerad, noggrann och duktig på att sätta dig in i system. Vidare har du en god förmåga att planera och organisera ditt arbete, samt kan på ett effektivt sätt driva ditt arbete och dina projekt framåt.

För att lyckas i rollen krävs att du:

  • Har erfarenhet inom hyresadministration och det hyresjuridiska området 
  • Har goda kunskaper i Office-paketet
  • Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska

Vidare är det starkt meriterande om du har erfarenhet från löpande redovisning och hantering av leverantörsfakturor.

Du erbjuds en bred och varierande roll på ett familjärt fastighetsbolag i centrala Stockholm, med start omgående. Uppdraget kommer att pågå initialt 6 månader, med stor chans till överrekrytering direkt hos kund för rätt person.

Detta är ett konsultuppdrag - vilket betyder att du är anställd som konsult hos Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbetar ute hos kund. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se 

Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Om bolaget
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Sökord: Administratör, Handläggare, Service, Projektadministratör, Koordinator, Administrativ Support, Hyresadministration, Hyresadministratör, VITEC hyra, Palette.

Dela detta jobb

Logo
Hyresadministratör till företag i city

Jurek Bemanning