Vi söker dig som vill jobba inom ekonomi till ett långsiktigt uppdrag hos vår kund inom friluftsliv på heltid. Vill du ha en utvecklande roll inom ekonomi i ett internationellt bolag är du den vi söker. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag!
Om tjänsten
Som Ekonomiassistent kommer du jobba för vår kunds Shared Service Center med leverantörsrekontra för deras nordiska bolag tillsammans med de andra 12 personerna i teamet. Du erbjuds
-
Goda kontakter både hos oss och vår kund inför framtiden
-
Ett meriterande uppdrag hos en internationellt bolag
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Arbetsuppgifter
-
Leverantörsreskontra
-
Besvara mail kring betalningar från kunder
Vi söker dig som
-
Har en eftergymnasial utbildning i ekonomi eller motsvarade erfarenhet
-
Har tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra
-
Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal- och skrift
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av redovisning och fakturahantering. Det är också meriterande om har erfarenhet av systemen Medius och D365.
Som person ser vi att du är serviceinriktad, resultatinriktad och flexibel. Övrig information
-
Start: Omgående.
-
Omfattning: Heltid.
-
Placering: Solna
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ekonomiassistent till internationellt bolag inom friluftsliv
Ansök nuDela detta jobb