ekonomijobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Ekonomijobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.
logga

Ekonomiassistent/Office Manager till Treschow & Partner!

Företag Jurek
Ort
Utgår

2022-01-29

Ansök nu

Ekonomiassistent/Office Manager till Treschow & Partner!

Har du ett intresse för ekonomi samt trivs i en roll där du får vara med och bidra till en stimulerande arbetsmiljö på en Advokatbyrå i framkant? 

På Treschow & Partner får du arbeta brett med spännande arbetsuppgifter i en stimulerande miljö med högt tempo. Detta gör du i tätt samarbete med några av Sveriges mest ambitiösa jurister. Här finner du en trivsam arbetsmiljö med trevliga, kompetenta kollegor och en hjälpsam och prestigelös atmosfär.

Treschow & Partner söker nu en Ekonomiassistent/Office manager till deras kontor i centrala Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en erfaren ekonomiassistent/office manager. I denna roll kommer du att arbeta brett och varierat inom ekonomi/administration. Du ansvarar för den dagliga driften av kontoret, stöttar kollegorna i deras arbete samt brinner för att säkerställa en god trivsel på kontoret.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta:
- Fakturering
- Enklare bokföring
- Administrering och utbetalning av löner
- Framtagning av fullmakter
- Uppdragsbekräftelser och kostnadsberäkningar
- Posthantering
- Inköp och beställningar
- Välkomna besökare till kontoret
- Skapa en trivsam miljö

Detta är en variationsrik och rolig roll där du får möjligheten att utveckla både dina kunskaper inom ekonomi samt service på Treschow & Partners trevliga kontor mitt i centrala Göteborg.

Vem söker vi till denna roll?

Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller liknande. Vi ser att du har goda ekonomiska kunskaper med erfarenhet från fakturering, löner och enklare bokföring. Parallellt med de ekonomirelaterade arbetsuppgifterna så ser vi att du har en gedigen administrativ vana. Du har ett intresse av att ta ett större ansvar över kontoret och arbetsmiljön. Vi söker dig som är ansvarstagande, analytisk och har en god förmåga att kunna prioritera och strukturera upp ditt arbete. Du är prestigelös, har ett brinnande intresse för service samt trivs i en självständig roll.

För att trivas i denna roll tror vi att du är positiv, utåtriktad och trivs med omväxlande arbetsuppgifter.

Om verksamheten

Treschow & Partner arbetar med att skapa modern juridik där vi möter kunders unika behov. Genom vår passion, professionalism och personliga prägel erbjuder vi våra kunder resultatrika lösningar på juridiska problem.

Vi är en modern advokatbyrå och verksamma inom flera rättsområden men med tonvikt på köp-, avtalsrätt, entreprenad- och fastighetsrätt samt processrätt. Vi är verksamma över hela Sverige och har vårt kontor i centrala Göteborg. Vår arbetsplats utmärker sig då våra dagar fylls med humor och högt i tak.

Du erbjuds

Vi erbjuder dig ett arbete i en positiv och trivsam arbetsmiljö med kompetenta medarbetare där din roll är omväxlande och ansvarsfull. Vi är ännu en ung byrå som har ambitionen att fortsätta växa, vilket kommer ge dig möjligheten att vara med och påverka både din och byråns roll.

Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med start efter överenskommelse.

Din ansökan

I denna rekrytering samarbetar Treschow & Partner med Jurek Rekrytering och Bemanning. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Charlotta Hansen på 0766 – 33 18 48 alternativt på charlotta.hansen@jurek.se Urvalsprocessen sker löpande och du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail pga. GDPR.

Dela detta jobb

logga
Ekonomiassistent/Office Manager till Treschow & Partner!

Jurek