ekonomijobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Ekonomijobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.

Ekonomiassistent med start i januari!

Företag Academic Work
Ort
Kategorier
Utgår

2022-03-02

Ansök nu

Ekonomiassistent med start i januari!

Vill du börja ett nytt jobb som ekonomiassistent i januari? Har du tidigare erfarenhet av leverantörs- och kundreskontra och är intresserad av ett heltidsjobb under två månader. Då kan det vara dig vi söker till internationella Algeco. Sök redan idag då tjänsten tillsätts löpande.

Om tjänsten

Nu söker Academic Work för Algecos räkning dig som vill komma in och få värdefull erfarenhet av ekonomiarbete för din fortsatta karriär. I rollen kommer du under två månader med start i januari få ta del av flera delar av arbetet som sker på en ekonomiavdelning samtidigt som du kommer skapa goda relationer för framtiden. Rollen involverar bland annat hantering av kund- och leverantörsreskontra men även bankkontakt, administration och kontakt med företagets kunder.

Algeco erbjuder effektiva lösningar för tillfälliga, semi-permanenta eller permanenta behov av rum, personalboende och lagring av utrustning och material. Exempel på detta är modulbyggnader, bodar, containrar, kyl- och frysmoduler till den offentliga och privata marknaden. Bland deras återkommande kunder finns allt från anläggningsföretag, fordons- och försvarsindustrin samt vård och omsorg samt utbildningssektor.

Du erbjuds

  • En lärorik roll med start omgående

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

  • Hantering av leverantörsfakturor
  • Bokningar av bank, inbetalningar och utbetalningar
  • Hantera trucklista in/ut, contrainrar samt avsluta hyresorders

Vi söker dig som

  • Har tidigare erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent inom kund- och leverantörsreskontra
  • Har tidigare erfarenhet av att arbeta i ERP-system, meriterande är Visma eller Navision
  • Tillgänglig för start i januari
  • Är obehindrad i svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet

Som person är du:

  • Noggrann
  • Självgående
  • Strukturerad

Övrig information

  • Start: Omgående

  • Omfattning: Initialt två månader med start i januari

  • Placering: Torslanda, Göteborg

  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Dela detta jobb

Ekonomiassistent med start i januari!

Academic Work