ekonomijobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Ekonomijobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.
logo

Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till fastighetsbolag!

Företag Bravura
Ort
Utgår

2022-12-02

Ansök nu

Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till fastighetsbolag!

Har du erfarenhet av leverantörsreskontra och brinner för siffror? Är du därtill en person som trivs i en föränderlig miljö och är van att självständigt driva ditt arbete framåt? Då kan du vara perfekt för detta uppdrag!

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget alternativt en överrekrytering.

Om företaget

Bravura söker för kunds räkning en ekonomiassistent för leverantörsreskontra till ett ledande företag inom fastighetsbranschen. Du får reda på vilket företag det är, om senast på en intervju.

Arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent på Leverantörsreskontran tillhör du avdelningen Affärsstöd Ekonomi och arbetar i ett team på 8 personer som tillsammans ansvarar för leverantörsreskontran. Du kommer i synnerhet arbeta med leverantörsfakturor, men även vara behjälplig med andra ekonomirelaterade förekommande arbetsuppgifter.
Du erbjuds en introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system. Du arbetar på en arbetsplats som värdesätter samarbete och präglats av att ha roligt och utvecklas tillsammans med företaget.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Minst ett år arbetslivserfarenhet av leverantörsreskontra
• God systemförståelse samt mycket goda kunskaper i Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Meriterande med erfarenhet inom fastighetsmoms
• Meriterande med erfarenhet av betalningar

För att lyckas i rollen har du förmågan att på egen hand skapa struktur i ditt arbete och enkelt prioritera rätt saker. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och kan ta egna beslut för att komma framåt. Du driver självständigt dina arbetsuppgifter men har också en god samarbetsförmåga och ser värdet med att arbeta tillsammans i ett team. Vidare är du noggrann och flexibel och trivs med sociala kontaktytor i ditt arbete. För att trivas tror vi även att du motiveras av att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Du ser möjligheter i förändringar och räds inte nya utmaningar. Slutligen trivs du i en dynamisk organisation där det ofta sker förändringar.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centralt i Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomiassistent, ekonomi, assistent, redovisning, löpande redovisning, redovisningsassistent, leverantörsreskontra, leverantörsfaktura, faktura, fastighetsbolag, fastighet

Dela detta jobb

logo
Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till fastighetsbolag!

Bravura