ekonomijobb.se

logga

Contact Center Specialister

Ort
Kategorier
Utgår

2020-10-14

Ansök nu

Contact Center Specialister

Kundupplevelsen i kundtjänst är en konkurrensfördel som blir allt viktigare. Idag förväntar vi oss snabb och professionell respons via valfria digitala kanaler och vi på B3 har stor erfarenhet av att hjälpa våra kunder inom detta område. Vi hjälper våra kunder med allt från kravställning, upphandling, införande, test, telecomspecialister och förvaltning av lösningar inom Contact Center. Vi söker nu fler specialister som brinner för att leverera kundupplevelser i världsklass.

Vi tror att du redan idag har erfarenhet av konsultrollen. Du är en teamspelare, har ett härligt driv, hög social kompetens och vill leverera kvalitet. Självklart kan du ditt område och har förmågan att se och tillvarata möjligheter för att skapa riktigt bra kundupplevelser. 

Vi tror att du som söker har en bakgrund inom:

  • Kravställning
  • Upphandling
  • Verksamhetsanalys
  • Arkitektur
  • Telecom Management
  • Test

Du är en erfaren och engagerad Contact Center/Customer Experience-specialist som är van att leda initiativ och få till förändring till det bättre. Vi tror att du:

  • Brinner för att skapa en fantastisk kundupplevelse och kundservice i världsklass
  • Har en hög kompetens kring kundmötet, teknik och arbetssätt
  • Har genomfört ett antal projekt inom området med att ta fram målbild, ta fram behov/krav, upphandla och få lösningar på plats
  • Har agerat i roller som projektledare/produktägare, affärsarkitekt eller förändringsledare
  • Har några års konsulterfarenhet eller motsvarande i linjeroll hos större kunder
  • Vill vara delaktig i den fortsatta utvecklingen av B3 Business Transformation

Som person är du:

  • Driven och gillar att ta initiativ och ansvar
  • Analytisk och strukturerad
  • Kommunikativ och professionell
  • Lyhörd och prestigelös
  • Nyfiken och gillar utmaningar

Hos oss på Business Transformation är det självklart att jobba agilt nära våra kunder. Vi värdesätter erfarenhet av processtänk och agilt arbetssätt och det gör ingenting om du redan idag har några certifieringar inom dessa områden. Vill du utvecklas både i din yrkesroll och som människa tror vi B3 är nästa steg för dig.

Läs mer om hur det är att jobba på B3 och hur vi arbetar med vår wellness och våra sociala initiativ här

Dela detta jobb

logga
Contact Center Specialister

B3 Consulting Group