ekonomijobb.se

SVERIGES SPECIALISERADE KARRIÄRSAJTER SEDAN 2004
close
notifications_none

Bevaka sökning

Få jobb till din e-post enligt
dina sökkriterier

*Obligatoriskt fält
*Obligatoriskt fält
 
Jag har tagit del av Ekonomijobb.ses integritetspolicy/användarvillkor.

Commercial Specialist till globalt företag inom mode!

Företag Academic Work
Ort
Kategorier
Utgår

2022-01-23

Ansök nu

Commercial Specialist till globalt företag inom mode!

Konsultinköp är ett spännande och utmanade arbete. I rollen som Commercial Specialist hos vår kund kommer du ha en nyckelposition för att möjliggöra vår kunds tillväxt, och du kommer få möjligheten att göra skillnad genom att hitta bästa möjliga deal i varje konsultinköp. Har du erfarenhet av upphandling och förhandling sedan tidigare samt har goda administrativa kunskaper? Då kan detta nästa steg för dig! Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval.

Om tjänsten

Vår kunds mål är att leverera kompetens på ett säkert sätt, med kvalité och till bästa pris, i rätt tid. Ständiga förbättringar är en integrerad del av vår kunds sätt att arbeta och du kommer få möjligheten att bidra till förbättringar i processen och den dagliga leveransen.

Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att innefatta att införskaffa extern expertis från vår kunds leverantörer, avtalshantering, förhandling samt att stötta Business Tech området i inköpsprocessen. Upphandlingsadministration är en stor del av det dagliga arbetet och du kommer att arbeta i olika system parallellt. Du kommer att arbeta nära interna kunder och leverantörer med mål att skapa en win-win situation för alla inblandade parter.

Du erbjuds

  • En möjlighet att utöka din affärskompetens samt bygga långsiktiga relationer
  • Ett roligt och varierat uppdrag
  • Ett härligt team med högt i tak

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

Arbetsuppgifter

  • Stötta Business Tech organisationen med konsultinköp
  • Upphandlingsadministration
  • Leverantörsförhandlingar och upprättande av ramavtal
  • Leverantörskontakt
  • Avtalshantering

Rollen kan även inkludera att stötta upp med inköp av hårdvara under sommartid.

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av upphandling och förhandling
  • Har goda administrativa kunskaper
  • Har kunskaper inom Office 365
  • Mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift, då du kommer använda båda språken i ditt dagliga arbete

Det är meriterande om du:

  • Har erfarenhet inom upphandling av konsulttjänster
  • Har erfarenhet inom affärsjuridik
  • Har erfarenhet av ServiceNow

Som person trivs du att arbeta både självständigt och i team. Du är strukturerad i ditt arbetssätt samt har goda analytiska kunskaper. Du är även kommunikativ och har ett pedagogiskt och serviceinriktat sätt att vara. Vidare är du även flexibel och prestigelös, samt affärsmässig.

Övrig information

  • Start: Januari

  • Omfattning: Heltid

  • Plats: Stockholm

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget

Mer information om kunden kommer ges senare i rekryteringsprocessen

Dela detta jobb

Commercial Specialist till globalt företag inom mode!

Academic Work