ekonomijobb.se

logga

Administratör sökes till Omexom

Företag Jurek
Ort
Kategorier
Utgår

2020-09-30

Ansök nu

Administratör sökes till Omexom

Är du den på din arbetsplats som har koll på allt? Har du en förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt, utan att för den delen tappa strukturen och noggrannheten i ditt arbete? Söker du en ny utmaning och vill komma till arbetsplats som präglas av engagemang och stark gemenskap? Då kan det vara dig vi söker!

Arbetsuppgifter

Som administratör på Omexom kommer du ha en central funktion i affärsområdet järnväg, och vara med och bidra till en modern och hållbar järnväg. Din uppgift är att skapa struktur, förbereda och underlätta så att verksamheten kan rulla på friktionsfritt. Du arbetar både med deras dagliga rutiner såväl som med mer långsiktig planering.

Du kommer vara kontorsansvarig samt ansvarig för den övergripande administrationen vilket innebär att hantera inköp och beställningar till kontor och personal, vara kontaktperson mot fastighetsägare och leverantörer, planera och sammankalla till möten, hantera onboarding för nya kollegor och vara behjälplig med tidrapportering och reseräkningar. Du kommer att rapportera till gruppchefen.

Din profil

Vi värderar dina personliga egenskaper högt men ser att du har några års erfarenhet av koordinerande och administrativa arbetsuppgifter. Du är van att arbeta i flera olika system och tycker om samt har lätt för att lära dig nya system. Då all kommunikation på Omexom sker på svenska är det viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska, i både tal och skrift.

För att lyckas i rollen som administratör tror vi att det som kännetecknar dig är:

  • Din förmåga att strukturera och organisera. Du planerar självständigt ditt arbete och har en god prioriteringsförmåga
  • Att du på ett självklart sätt tar ägandeskap över dina arbetsuppgifter och slutför det som påbörjats såväl som håller deadlines
  • Att du ser lösningar istället för problem! Som person är du lösningsorienterad och anpassar dig snabbt till nya omständigheter
  • Din höga servicekänsla - du älskar att ge service internt och har lätt för att samarbeta

Omexom erbjuder dig möjligheten att utvecklas i en varierande och administrativ roll på ett företag med stark gemenskap. Du kommer att dela din tid mellan projekten i Hagalund (3 dagar/vecka) och Arlanda (2 dagar/vecka), där poolbil finns att tillgå. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag via Jurek på 6 månader, men för rätt person finns det goda chanser till överrekrytering. Uppdraget omfattar heltid och förväntas starta i september 2020.

Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se 

Om verksamheten

På Omexom är vi yrkesskickliga, leveransfokuserade och verkar för att det moderna samhället ska fungera så bra som möjligt. Omexom bygger, driftar och underhåller kritisk infrastruktur inom eldistribution, järnvägssystem och belysning. Omexom är en del av VINCI Energies, ett av sex affärsområden inom den franska industrikoncernen VINCI som har över 200 000 anställda över hela världen.

Sökord: Administratör, Handläggare, Projektadministratör, Back Office, Samordnare, Koordinator, Administrativ Support, Projektassistent, Assistent, Kontex.

Dela detta jobb

logga
Administratör sökes till Omexom

Jurek